ecrinbebe Kızlar sabah bulaşık makinasının kapagını açtım havalansın diye oğlum da sağ olsun kırdı kutuyu olmuyor deterjan kutusu olmadan çalıştıranlar varmış temiz yapıyormu öyle kaşıklıgın içine atıyorlarmış tableti
Dmt-01 ecrinbebe Bende herzaman makinenin içine direk atarım tertemiz oluyor.Çünkü o deterjan bölümüne koyduğumda bazen tablet erimemiş oluyordu tekrar çaıştırmak zorunda kalıyordum oyüzden artık direk içine atıyorum.Hatta geçenlerde yabancı bi kadının videosunu görmüştüm o da aynı direk içine atıyordu makinenin
Mommyhann ecrinbebe bende bazen içine atıyorum makinenin gayet güzel yıkıyor anneminde o deterjan yeri bozulmuştu oda senelerdir içine atar kaşıklığa gerek yok içine atın yeterli
Dmt-01 ecrinbebe pervanenin olduğu yere düşüyo zaten ama pervaneye zararı yokki ona değmiyo bile ve tertemiz yıkıyo valla.