sonbezbukucu valla öyle bi alışıyorsun ki pazartesi gelsin de okula gitsin diyorsun😂 bizimki 3 ay oldu başlayalı ilk günler ben ağla ağla duygusallıktan helak oldum. Şimdi rn sevdiğim gün pazartesi😅 şaka bir yana gelişimi için çok iyi oluyor. Çok daha güzel yoruluyorlar ve düzen, kurallar, sosyallik çocuklara aşırı iyi geliyor. Ben 3 yaşı bekledim bana çok bağlı diye. Ama daha erken bile gidebilirmiş bence çok doğru zamanda gidiyor içiniz ferah olsun. Bezi de bırakır, dili de iyi gelişir. Tabi kreş içinize sindiyse ve güvendeyse 🫶🏻