Bebeğim kız 4 aylik oldu uyku düzeni bozuldu gaz sıkışması oldu normalde günde 2 kez kaka yapıyordu. Simdi yapamıyor. Yapamayınca cok kıvranıyor çok zorlanıyor ve acı cekiyo. Bende fitil yaptım rahatladı ve yattı. Ertesi günü kendi yaptı dün akşam yapmadi. Değişikti acaba dış çıkarmadan dolayı mi böyle yapiyo bana yardım edermisin