anorganikanneeee minervadefne öğretmenizin WhatsApp grubu kurup, oradan bilgilendirme yapması gerekiyor aslında. Kimi okullar 2-3 Eylül kimi de 5-6 Eylül olarak seçtiler
OptimusPrime minervadefne Okul grubunuz söyler, ne zaman uyum haftası yapılacağı bazıları bugün bazıları Perşembe cuma..
minervadefne benvebebegim06 şimdi arkadaşı aradım da o dedi öğretmen mesaj attı perşembe diye öyle konuştuk falan dedi çünkü bende öyle görmüştüm internette ama emin olamadım oda götürmemiş diğer arkadaşı arıyorum oda açmıyor
minervadefne OptimusPrime değil mi grup açmadılar okul müdürü pazartesi demişti 2 hafta önce bu hafta arkadaşın kızı var okulda o öğretmen perşembe başlayacaklar yazmış doğrudur o zaman değil mş
OptimusPrime minervadefne Benim kızım anasınıfı bizim pazartesi ve cuma günü olacak sadece. Okulu arayın da bir sorun
Dmt-01 minervadefne Müfredat değişikliğinden dolayı 1.sınıf ve 5.sınıf öğretmenleri 3 gün seminer gibi bişey görcekmiş sanırım oyüzden perşemb başlicakmış diye okudumm nette ama her okul aynı değilmiş.Okuldan msj gelmesi gerkiyordu aslında
minervadefne Dmt-01 aynen mesaj atmadılar aradım da gidip sordum sabah napayım yani bari telefonu açın dimi
mochi01 minervadefne ben okulumuzla cuma günü görüşmeye gitmiştim pazartesi tüm gün öğretmenlerin toplantısı olacağını söylediler Salı gelirsek tanışma için daha iyi olacağını söylemişlerdi.
minervadefne mochi01 her okul farklı sanırım bize de pazartesi dediler bi şimdi de perşembe cuma olmuş 🥲