9 ayligiz 4 tane mama denedik en son hem içiyor diye hemde maddi yönden Bebelac gold aldım 4 aydır içiyoruz ama kilo alımı çok az kafayı yemek üzereyim ne yapacağımı bilmiyrm mamadan kaynaklı olabilir mi yoksa iştah meselesi mi 9 ayda tek öğün 150 CC veriyorlar mis benim kızım anca 120 içiyor bazen 100 içiyor değiştirsem mi acaba