Bnm kızımda 15 ay 7 gunluk memeyı bırakalı cok oldu ama sut ıcıyor onun yerıne gunduz tek uyku yapıyor saatlerı hep bellıdır hıc aksatmayız yanı ısımız olmadıgı surece hep aynı saatlerde uyutmaya calısıyoruz. Gunduz 3 saat uyur bnde uyuyorum bazen ya da temızlık yaparım dınlenırım falan gece uykusuna aksam 8,8 bucuk gıbı gecer uyumadan once hergun parka gıderız marketlerı dolaşırız eve gelınce sutunu ıcıp uyur bnm tek sıkıntım sureklı kalkmaz gece 4 saatte bır kalkar ama 2 kere uyanıyor sut vermeden uyumuyor bıraktırmak istiyorum ama nasıl yapıcam bılmıyorum. Gune sabah bazen 6 bucukta bazen 7 bucukta kalkarız bu şekilde sıkayetcı degılım aslında guzel bı rutınımız var bı sıkıntımız yok ara sıra gece bazen uyanır oyun oynar bınde bır yaptıgı sey onun dısında gece beslenmesını kesmek ıstıyorum