cevenli merhabalar benim bebeğimde 5 ay 7 günlük doğduğu günden beri her emzirme sonrası yada farketmez sürekli kusuyor, kilo alımı iyi olduğu için doktor yemeğe bağlı reflü dedi fazlasını çıkartıyor diye, şuan mesela çok çok azaldı yine kusuyor ama hem az hemde daha aralıklı eminimki 1 2 aya tamamen bitecektir 😀