7 buçuk aylık oğlum hala böyle. İlk 3 ay çok iyiydi uykuları. 4.ay atağında emerek yanımda uyutmaya alıştı maalesef. Başka türlü uyumuyordu. Kaç aydır canıma tak etti birkaç haftadır uyku meme ilişkisini kesmeye çalışıyorum. Emerken kaldırıp sakinleştirmeye çalışıyorum sonra ya ayağımda sallıyorum. Maalesef bi desteği çekerken başka bi destek vermiş oluyorum ama desteksiz uyutmaya denemeye korkuyorum. O şekilde çok ağlıyorlar. Amacım uyanma aralıklarını uzatmaktı, gerçekten de memesiz uyuyunca 3 bazen 4 saatte bir kalkıyor zaten o aralık da size yetiyor sabah oluyor. 2 saaatte bir kalkmaları kesinlikle meme alışkanlığından açlıktan değil. Başlarda ayağımda sallayarak yatırmama rağmen 2 saatte kalktığı oldu ağlasa da meme vermedik salladım sakinleştirdim. Eşimden de destek aldım tabii beni görünce zaten meme istiyor hep. Eşimde daha rahat uyuyor. Belki deneyebilirsiniz