twobabymom_ nasıl bırakılacağını inanım bilmiyorum hiç sallamadım ben kızımı ama bizde de emziği bıraktığımız 3-4 gece ağlama krizleri, uykuya dalamama olmuştu 4. Günden sonra alıştı ve uyudu. Yani bu konuda size diyebileceğim tek şey çocuğunuzun uyanma sebebinin yaşı veya yorgun olup olmaması değil destekli uyuyor oluşu olduğu. Bıraktırma konusunda tecrübeli anneler bilgi verirse daha doğru olur 🙏🏻