Swtlna 1 yaşında oğlum 76 cm, sağlık ocağı kısa dedi, babası da ben de uzun boyluyuz aslında ama aklıma takıldı, sizde durumlar nasıl, sizce de kısa boylu mu oğlum?
[silindi] Swtlna benimki daha 9 aylık yeni 70 cm oldu 49 cm doğdu şu an bebeğiniz kısa da olsa uzun da olsa ergenliğe geçene kadar gelecekteki boyunu kestiremezsiniz. Zira benim kardeşim lise2ye kadar minicikti birden boy attı 190 oldu 🤭 yanımda gören sevgilim falan sanıyordu paşamı. Eşinizin ve kendinizin boyuyla tahmini boyunun kaç olacağı hesaplanıyor internette bakabilirsiniz. Benim oğlan anca 178 olur dayıya çeker inşallah 🤣
Asminko345 Swtlna bende eşimde uzun boyluyuz oğlum şuan 84 cm 1 yaşında ama bazen değişkenlik gösterebiliyor benim oğlum çok küçük doğdu 46 cm boyu vardı ama uzuyorlar merak etme benim tanıdığım oğluda şuan 73 cm omlarda uzun boylu ailece ama ebe olabilir demişti kafana takma kuZum sağlıklı olsunlar
Swtlna [silindi] teşekkürler cevap için, umarım dediğiniz gibi olur da boyu benden ya da babadan alır. Amcası kısa boylu, sağlık ocağı da öyle söyleyince biraz canım sıkıldı, doğduğundan beri %93 persentilde gidiyordu %25-50 aralığına düşmüş
[silindi] Swtlna boyu sizden ve babadan alacak ikinizin ortalaması gibi bir durum hiç endişe etmeyin ayrıca ufak bebekler hep gözüme daha sevimli geliyor 🥰🤭 ne gerek var şimdiden kocaman olmalarına ahahah
Swtlna Nyr195 maşallah bebeğinize, umarım dediğiniz gibi olur, yanlış yaptığımı biliyorum ama boy konusunda biraz takıntılıyım galiba, yoksa tabii ki sağlıklı olsunlar da..
Swtlna Asminko345 maşallah oğlunuza, teşekkür ederim size de, sağlık ocağı benim de beklentim o boylardı:) bir de sağlık ocağı nerdeyse hiç uzamamış boyu kısa diye telaşla söyleyince beni de telaşa düşürdüler, sağlıklı olsun tabi ki kuzucuklar...
Setenayali Swtlna 76 normal bir boy aslında endişelenecek bişey yok ama önceki ölçümlere göre mi hiç uzamamis onu mu demek istiyorlar şu an ayda 1cm filan uzaması yeterli zaten siz kıyafetlerinden anlarsınız uzayıp uzamadigini
Swtlna Omerasafannesi Setenayali 9 aylıkken kendi doktoru 75 ölçmüştü şimdi sağlık ocağı 76 ölçtü uzamamış boyu kısa dediler sadece. Ölçümlerde birbirini tutmuyo galiba, bana uzamış geliyodu o yüzden de bozuldum biraz
Deletedmom812 Swtlna sarı mercimek çorbası yap içir cnm kemik gelişimi için çok iyi bide yumurta kabuğu tozu satılıyor onu alıp yoğurt ve çorbalarına katabilirsin kalsiyum oranı çok yüksek
Songultortcu 41hamile ne güzel maşallah buda postu açan annemizi daha fazla psikolojik sıkıntıya sokmak içim verilen bir cvp herhalde alkışlıyorum sizi
KATRE_ Swtlna 1 yasinda minyon oglum var 74 cm suan 😊 kafaya takilacak birsey degil rabbim nasil emrettiyse oyle olur. Ben 168 esimde 175 boyunda