5 aylık bebegım 3 gündür akşamları çok ağlıyor çığlık atıyor hiç susmuyor bugün saat 11 den berı ağlıyordu yenı uyudu acılede götürdüm kan tahlilleri istedi idrar hepsi temiz çıktı niye böyle yapıyor anlamıyorum Çok yıprandım hiç uyuyamıyorum sürekli uyanıyor ne yapacağımı bilemıyorum neyden olabılır