Kızlar hayırlı geceler kızım 5.5 yaşında gözünde şaşılık gibi bişey var yani yukarı baktığı zaman bı gözü yukarı gitmiyor, ben 3.5 yaşında götürdüğümde doktor yalancı şaşılık Burun kökü basıkligi demişti, Perşembe günü tekrar göz doktoruna götürdüm normal bişey değil görmesinde hiç sıkıntı yok nörolojik durum dedi bizi. Nöroloji bölümüne yönlendirdi bide ayrıca haftaya Perşembe şaşılık bölümüne gelin dedi.
Çok aklıma takıldı kaç gündur başına gelen var mı göz icin nörolojiye giden 😔