bademgozlum oğlum 4 yaşına geldi hala düşük 3 yaşında hematoloji ve onkoloji bölümüne sevk verdiler şuan orayla devam ediyoruz değerlerinin başka hastalığı cagristirmasi için düşük değil dendi beslenme şekli değiştirdiler ve şurup verdiler 6 ay ilacı kullanmamı söylediler ama 3 aydan sonra oğlum sürekli kusmaya başlayınca ilacı bıraktık beslenme şekli en önemlisi haftada 3 gün en az 3 adet köfte, baklagiller,sebzeler
Süt,çay,kahve uzak dursun dediler hiç birini vermedim zaten temmuzda kontrolü vardı değerleri bi tık yükselmiş ilacı bıraktığı için bu ay bakacaklar değerleri ne kadar düşmüş diye bizdeki sorun yaklaşık 6 7 ilaç sonra yükselten ilacı bulduk yükseliyor ama depolar dolu durmuyor ilacı bıraktığı gibi ilk baş ferittin sonra kan değerleri düşmeye başlıyor Karadenizli olmamiza rağmen Akdeniz anemisi varmı diye bakıldı. Çıkmadı tabiki
Tek değerini yükselten (ocean microfer) bebekken damlasını kullandık sonra surubuna geçtik.
Sidefer,bestiron,vegaferon,ferro sanol,Ferrum,
Bunlar denendi işe yaramadı oğlumda en etkilisi dediğim gibi ocean oldu kullanmıyorsanız deneyin bence