İki haftalık kızım var doktor hızlı geliştiğini memede çok tutmama gerek olmadığını söledi , ama kızım yarım saate bir saate her fırsatta emmek istiyor napıcağımı şaşırdım oyalayamayorum bir saate çıkarmaya çalışıyorum en azından geceleri uyuyamıyoruz iki gündür böyle olan var mı naptınız ???