30 yaşındayım 1.5 yaşında bir çocuğum var. Emziriyorum hala. Gece uyumadan önce sol göğsümde bir bezelye büyüklüğünde birsey geldi elime hafif ağrılı bende süt birikintisi dedim ve geçtim. Emzirince geçer diyerek. Hep sol memeyi verdim geçmedi . Allah korusun kötü bir şey mi diye geldi aklıma inşallah değildir süt birikintisidir de kızım boşaltamamstr of çok korkuyorum