Yaa bizde aylardır öyleyiz. Düzenimiz vardı ne güzel bozuldu. Bir türlü tekrar oturtamıyorum. Jel,calpol,dolven veriyorum bende ara ara ama gece hep bir ağlamaklı,çığlıklı. İkisiyle başetmek çok zor oluyor. Hem arka dişler hem köpek diş. Bende aynı dertten muzdaribim aslında.. Dondurucuya bişey koymaya korkuyorum hemen hastalanıyorlar