Merhaba arkadaşlar gurbette yaşıyorum bebeğim iki buçuk aylık uçak yolculuğu yapacağız iki saatlik her zaman verebileceğim bir takviye değil biliyorum olumlu yorumlarda görmedim açıkçası aranızda iki buçuk aylık bebeğe verilmez diyen de olcak ama uçak yolculuğunda biliyosunuz ki ayağa kalkmak yasak sadece uçak yolculuğu için versem skkıntı olur mu olmazsa kaç damla verilmesi gerek