2 ay önce 7 gün kullanıp bıraktım geçen ay reglimi 7 gün geciktirdi
Bu ay düzene girer sandım ama 2 gün geçti olmadım hala
Kullanıp bırakanlar yazabilirse sevinirim normal bir durum mu ?
Korunuyorum bu arada geçenlerde kafam rahat olsun diye kanda verdim negatif…