Merhaba 3 aydır valla bu burun temizliği meselesi beni sinir etti bir türlü kolay halini yapamıyorum. Bi de her gün temizle diyen doktor da var arada temizle diyen doktorda var ben açıkçası bebeğim çok ağladığı için haftada 1-2 ancak yapıyorum oda eşimle beraber kafasını çok oynatıyor çünkü bu yüzden yapmak çok zor oluyor bunun kolay çözümü nedir? Ben eczaneden serum fizyolojik almıştım böyle büyük boy olanlardan şırıngaya onu çekiyorum ilk zamanlar 1ml bir buruna 1ml diğer burnuna şeklinde yapıyordum büyüdükçe 2ml yapmaya başladım az mı çok mu çözemiyorum sonra aspiratörle çekiyoruz. Aslında ilkten okyanus suyu almıştım spreyli şekilde ama basıncı bebeğe fazla gelir diye korktum hiç yapmadım onu ama pratik aslında bi de burun damlaları varmış sanırım 1 2 damla yetiyormuş? Yani illa bir şey damlatmak gerekir mi mesela direkt aspiratörle çeksem ya da sadece damla damlatsam olmuyor mu ? Siz nasıl yapıyorsunuz ?