nazelif20 En sevdiği yemekleri bile istemiyor, öğürüyor ! Kabızlıkta var acaba ilgisi var mı ? Yaşayanınız var mı
ahmethamza nazelif20 bizim doktorumuz bize hep kabız diyince yemeyi etkilemedikce problem yok ama eğer yemesi bozulursa getirin dedi. Olabilir o yüzden.
nazelif20 ahmethamza bugun güzel yaptı ama hala devam ediyor . Garip olan karnım acıktı deyip en sevdiği yemeği yerken 2. Lokmada midesi bulanığ, tükürmesi yarın başka bir doktora daha gidicem !