Hamilelik sürecimi lohusalığı ve doğum yaptığım zamanı hatırlamıyorum gibi. Yani evet tamamen yok değil ama o kadar silik ki sanki yıllar geçmiş gibi daha 3 ay 19 gün oldu. Sizin de böyle mi? Normalde hafızam çok iyidir psikoloğum ve danışanlarımın anlattıklarını not dahi almasam unutmam. Hâla öyle sadece oralar aşırı silik… bunu yaşayan var mı ya?