18 günlük bir bebeğim var. Anne sütü ve mama veriyorum. Bazen saatte bir emzirmemi istiyor. Ağzını elini götürüyor devamlı meme istiyor . Sizin bebisleriniz nasıl? Düzene girer mi? Mama veriyorum ardından çok geçmeden yine acıkıyor yeni doğanlar hep mi böyle. Afedersiniz altına kaka yapıyor değiştiriyorum 2 dk sonra yine kaka yapıyor. Pisik olmasın diye hızlı davranalım diyorum ama acaba biraz daha beklemem mi lazım. Bi de yüzde 90 ya mamada ya da memedeyken kaka yapıyor