asafnannesi Alisinannesii anne cekebiliyor diye biliyorum sadece canım babaya vermiyolar biz de daha almadık ama eşime öyle demişler
My_son Alisinannesii ptt den alinan 180 tl yi mi diyosn valla benim esim kagitla gitti aldi anne gelsin demediler
Alisinannesii asafnannesi bizde daha yeni yaptırdık işlemleri ödeneği hemen veriyorlar mı daha bebeğim 12 günlük de
asafnannesi Alisinannesii biz 1 Ay 23 günlük olduk dün para yatmıs gözüküyordu çekmeye açılmamış daha almadık
My_son Zasya canim 300 ne paradi onu bilmiyorum hastanenin verdigi kagitla ptt den esim 180 aldi siz 300 u nasil aldiniz ki yani nerden baska bi islem mi yaptiniz
menis_21 Hazalimoooo Allah Allah doğum öncesi raporunuz mu yatmadı doğuma sonrası rapor başlayınca doğum öncesinin ki yatıyor bence SGK ya bir sorun.
Emirannesi 180 lira süt parası 300 lira sosyal hizmetlere başvurunca yatan çocuk parası Doğum parası da doğumdan sonra birazı izin bitince de devamı yatıyo E devlete banka hesabı tanımlarsanız ptt ye gitmeye gerek kalmadan banka hesabına yatıyo
My_son Emirannesi sosyal hizmetlere basvuru derken nasil basvuruyosn ve nerden bide ne zamana kadar basvuruluyo canim
Emirannesi My_son bulunduğun il yada ilçe sosyal hizmetler varsa oraya gidip çocuk parası için başvuru yapacaktım derseniz form veriyolar dolduruyosun 2 ay sonra gibi bi zaman da yatıyo eşinde başvurabiliyo bn bebeğim doğduktan sonra başvurmuştum süresi var mı bilmiyorum ama gidip sorarsınız