svcnctnn Sprial taktiracagim yeni sezeryanliyim en dogru ne zaman taktirmam gerekiyor ve acitiyor mu taktiranlar bilgi verebilir mi ?
Enlsr svcnctnn hiçte acımıyor canım saniyelik bişey 2 kere taktırdım hatta kaymış aynı gün çıkartıp tekrar taktırdım gitmeden beni çok korkuttular şöyle acısı var böyle sızlaması var asla öyle değil korkulacak hiçbir şey yok git taktır mis gibi valla ofelyaa11
yamaniskom svcnctnn acı eşiğim düşük olmasına rağmen ve acil sezeryana alınıp uyuşturulmama rağmen hiç acı sızı hissetmedim😅 hiç korkulacak bi yanı yokmuş
neslikusunannesi svcnctnn acı eşiğinize bağlı, ben acı falan hissetmemiştim ama bir başkasının takılırken hastaneyi inlettiğine de şahidim 😅
[silindi] Hafif bir acısı var takıldığı anda ilk gün de adet sancısı gibi sancılar olmuştu fakat benim rahmim kabul etmedi ara kanamalar hep devam etti cikarttırdım
Eysar svcnctnn korkudan 4 senedir taktiramd bende de sonda korkusu var ya acaip şekilde birisi elini orama atsa bayilabilirm diyorum bayiltim yapsinlar adet olayimda deneyem