Uyuyorsa uyandırmaya kıymayın yazık gıı, uykusunu alsın 5 10 dk maksimum uğraştın çıktı çıktı, çıkmadı ya yoktur yada çıkarmak istiyodur onunla mutludur elleşmeyin 😂 ama uyuyan çocuğa da acıyın biraz. uyanınca coook küçük değilse kucaginizda oturtun çıkarır yada ben el yüz yıkamaya götürdüğümde kucağında sırtı bana dönük tutar yıkarım hem alt gaz ,kaka yapar hemde üst gazını atar