Merhaba arkadaşlar, bebeğim 1 yaşında eşim kimlik çıkarırken sadece kendi istediği ismi yazdırmış benim istediğim ismi yazdırmamış. Bir süre alışmaya çalıştım ama her söylediğimde sinirlerim bozuluyordu bende ikinci bir isim ekletme kararı aldım. Eşimde tamam dedi. Süreç hakkında bilgisi olan varsa paylaşabilir misiniz? Ücreti falan nedir? Çok teşekkür ederim şimdiden ♥️