Monaroka Kızlar bugün oğlumun verem aşısını yaptırdık. Ateş olabilir dedi hemşire bebekler için calpol şurup aldım ama ateşlenmeden versem olur mu acaba ya sıkıntıya girmese
Defnedilan34 Monaroka olur canım bizde geçen 3lu asi oldu ateş huzursuzluk olmadığı halde beb 2 gün sabah akşam verdim hiç sorun yaşamadım
Daisyy Monaroka vücudu savaşsın önce mikropla. Ateş 38 olursa calpol verirsin. Ateş olmadan verirsen etkisi azalıyormuş aşının.
Serene Monaroka Ateş 38.5 olmadan önce ilaç verilmez.Vücudun mikroplarla mücadele edebilmesi için ateş görmesi gerekiyor.Ateş de çıkacak mi vücut savaşmayı bilsin.Doktorlar 38.5’tan sonra calpol tarzı ilaçların verilmesini uygun görüyor.
kubrafg Ben ateşi çıkmadan ilaç vermeyi uygun bulmuyorum canım ,oğlumun da genelde ateşi çıkmıyor şükür aşıdan sonra. çıksa bile cok az çıkıyor. Bugün 6. Ay aşısını vurdular ebemiz ateşi çıkarsa ver yoksa gerek yok dedi.
GirayinAslisi Bizde dun 4.ay asisi olduk ates icin fln tetikte bekliyorum ama atesi cikmadi cikmadan da ilac vermem kullanimina aykiri bi kere