Sadece ben mi böyleyim bilmiyorum ama oğlumun her doğum gününde çok duygusal oluyorum ağlıyorum 🥲ama mutluluktan bugün 2 Eylül benim büyük bebeğimin doğum günü 🎉tam 5 yaşını doldurdu henüz kardeşi çok küçük daha 5,5 aylık onun her geçen gün büyüyüp değiştiği anlara şahitlik edince hem çok mutlu oluyorum hem bazen çok zorlanıyorum Ama yine de 5 yaşında bir oğlu olan anne olmak çok güzel bir şey Allah evlatlarımıza sağlık sıhhat huzur mutluluk nasip etsin🤍🫶🏼