Arkadaşlar merhaba dün rahatsızlandım ishal kusma ve halsizliğim vardı bugün tahlil yaptırdım ve enfeksiyon değerlerim yükselmiş emzirdiğim için ilaç veremiyorlar sadece serum verdiler Dr ilaç verirsemde 6-8 saat emzirme yapmayacaksın dedi nasıl geçireceğim bu hastalığı başına gelen var mı ikiz bebeklerim var 1 aylık çok üzülüyorum 😔😔😔😔😔