Hilalyusra sadece hastanede yaşasaydı bunu travma diye düşünürdüm ama farklı zamanlarda da olduğu için değildir bence. Nörolojiye götürün bence mutlaka. O an video çekebilirseniz çok iyi olur.
Konuştunuz mu hastaneden sonra bu durumu, yani neden kan alındı neden o şekilde onu tuttular vs. Yaş olarak belki uzun uzun konuşmalara konsantre olamayabilir ama mutlaka oyuna dökün bu durumu. Oynadıkça normalleştirip anlamlandırabiliyolar çünkü. Mesela bi oyuncak bebek hasta olsun onu hastaneye götürün kan alsınlar bebek ağlasın falan