Leyla0613 merhaba. Gelişimine olumlu olarak neleri gördünüz? Benim kızım 23 aylık. 2 aydır kendi kendine takla atıyor, gün içinde sürekli yumuşak yerlerde zıplayıp poposunun üstüne oturuyor, 2 ayak üzerinde zıplamayı da çok çabuk öğrendi. Bu aralar da sürekli 2 bacağını tamamen ayırmaya çalışıyor ve henüz çok küçük olduğu için de korkuyorum açıkçası kendine zarar verecek diye. O öyle bacaklarını açtıkça sürekli acaba göndersem mi diye düşünüyorum ama bir yandan da çok küçük diye düşünüyorum. 3 yaş sizce ideal mi?