Göz teması var,taklit yeteneği var,tekrarlayıcı hareketi yok.
ama al ver dışında komut almıyordu( şu an ışığı aç,kapıyı kapat,kitabı getir,biberonun nerde gibi birkaç komutu alıyor ama her dediğimi anlamıyor,yapmıyor)araba nerde,arı nerde diye nesneleri sorduğumuzda tepki yoktu şimdi 60 kadar nesneyi sorunca gösteriyor.ilgisini çeken bir şeyi bana gözüyle yada parmağıyla göstermiyordu yani ortak dikkati azmış.bunlardan dolayı riskli bebek dedi psikiyatr