17 aylık bizde de 2 gündür aynı durum var,şimdi tekrar uyutmaya çalışıyorum,bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum,ya sıcak havadan yada atak dönemlerinden birinine mi giriyoruz anlamadım,ama yalnız değilsin bacım,inşallah eski rutinlerine dönerler hemen🙏🏻