Aybarsmom_ Efeannesi_ *Yıllar bizi beraber yaşlandırsın. *Ve sonsuza dek mutlu yaşamışlar. Pinterestte görmüştüm çok hoşuma gitmişti bu ikisi ☺️
akrabavuran Efeannesi_ rica ederim, biz böyle yazmıştık da 🥰 Beraber mussmutlu seneleriniz olsun inşallah 🤲🏻
Merveio14 Efeannesi_ Mesela 3. Evlilik yıldönümü ise rakamla 2 nin üzerine çizik atıp Sonsuzluğa yazabilirsiniz