Anneeolmak bu tamamen sizin ve bebeğinizin kararı. Aklımda hep 2 yaşında bıraktırmak vardı ama o kadar iştahsız, geceleri sürekli uyanan, meme için peşimi bırakmayan bir bebekti ki. Bir sabah uyandım ve dedim ki bugün son eşime sabah sabır taşı aldırdım, bebeğim istediğinde sürdüm hemen dedim meme hasta oldu artık süt yok sen abi oldun vs anlattım. O gün ara ara sürekli sordu görünce ıyy dedi tiksindi hiç emmek istemedi ama ara ara açtırdı hep baktı. Öğlen uyumadı akşamüstü sadece uyuya kaldı arabada. Gece emerek uyuyan bir bebek olduğu için uykusu geldiğinde meme için ağladı sürekli konuştum sakinleştirdim eşimle sabahladık kucağımızda gezdirdik tüm gece. Ertesi gün biraz daha iyiydi sonra daha iyi derken 3 günde alıştı ama hala arada sorar açtırmak ister hala hasta derim dikkatini dağıtırım. Memeyi bıraktığımız günden beri hem yeme konusunda hem uyku konusunda çok daha rahat ettik. Tabi o meme istedikçe bende ağladım ama ona göstermemeye çalıştım hep. Sadece kararlı olun yeter inanın alışıyorlar. Uzun oldu ama 😊