Benim oğlumda geçen gün evde düştü ve sadece başı şişti, doktora gittik hemen tomogrofi çektiler ve kafasında minik bir çatlak olduğunu söylediler, şişme durumunu hafife almayın , fakat gözleriyoe sizi takip ediyorum ve kusma belirtisi varmı bunları da soruyor doktor kanama olup olmadığını anlamak için, bizde hiçbir belirti yoktu sadece şişlik vardı, bugün 4. Gün kafası hala şiş, eğer çocuğunuzun kafasında hala bir şişlik varsa ,inmediyse tavsiyem bir doktora gösterin