Alparslanbey_ Oğlumun kasığında bunlar çıktı fikri olam var mı yarın doktora gidicem ama endişe ettim uyuz vs olabilir mi hiç birimizde bişey yok ama korktum
annebenimucmamgerek Alparslanbey_ sleepy 4 numaraya geçince oğlumda pişik oldu. Google bakınca şikayetvarda resimli yorumlar gördüm bezin mantar yaptığını yazan annelerin bebekleri aynı böyleydi. Çok geçmiş olsun. Biz hametan ve bepanthol karışımıyla iyileştirdik.
Alparslanbey_ angaralimom yani farkli bişey yedirmedim aslımda ama mantardan süphe ediyorum biraz baktım üstü kabuk kabuk olur yazmıslar bizimde kabuk varmışta soyulmus gibi
angaralimom Alparslanbey_ mantarı daha önce yedirdiginizde olmadi ise değildir ilk defa yedirdi iseniz mantardan olmuş olabilir bence.
angaralimom Alparslanbey_ haa bende yiyecek olarak anladim .. bilgim yok isterseniz bi acile götürün ya enfeksiyon falan kapmasin Allah korusun
ipeksmom02 Alparslanbey_ el, ayak, ağız hastalığı. Vücudunda yazdığım yerlerde kırmızı nokta yada kızarıklık şeklinde olan bi tür bulaşıcı hastalık canım
Alparslanbey_ Nursevensahin siz suan uyuz hastalıyla uğraşıyorsunuz sanırım sizde ki buna benziyor mu ben uyuzu daha sivilce benzeri diye biliyorum
Alparslanbey_ Pyz ya inşallah uyuz değildir kimseyle temasımız olmadı sadece aile içinde görüştük hep onlarda da bişey yok
Pyz Alparslanbey_ yok bizde uyuz geçirdik ama yaralarımız böyle değildi uyuz cok kötü bişey gerçekten çok zor
Nursevensahin Alparslanbey_ doktorumuz taklitçi bi hastalık demişti uyuz için benziyor gibi ama doktora gitmeniz de fayda var
Alparslanbey_ annebenimucmamgerek ben doğduğundan beri baby turco kullanıyorum hiç böyle olmamıstı yarın gidicez doktora ama inşallah uyuz değildir