Kızlar dün bölgesel zayıflamaya başladım.15 ay oldu hiç kilo veremiyordum.Takili kalmıştım 78 de. Bir buçuk ay önce diyete başladım şuan 71 im.Fena gitmiyorum.Alt göbek hariç incelmem her yerden oldu. O yüzden karın bölgesine bölgesel zayıflama seansına başladım dün.Bakaljm umarım işe yarar.Giden var mı aranızda faydasını gördüm diyen varsa duymak iyi gelebilir.Cunku gerçekten göbek bölgesi aşırı rahatsız ediyor beni.