Kızlar merhaba oğlum 20 aylıkken tuvaleti 1 haftada öğrendi herşey bir aydır o kadar güzelken son bir haftadır tekrar altına kaçırmaları başladı biraz kaçırdıktan sonra anne çiş diyor hemen tuvalete götürüyorum orda devamını yapıyor ama bazen de tuvalete gelmemek için ağlıyor bu durumu aranızda yaşayan oldu mu geçici bir süreç mi lütfen yazar mısınız tekrar bağla diyen arkadaşlarım var ama göze almak istemiyorum