sezkrkmz 3.aylık kızımın saçları yok denecek kadar az , erkek zannedenler bile var saçları için ne yapmalıyım
Poncikkkk sezkrkmz bir yaşından sonra uzamaya başlar aman bırak erkek bebek olup aaa kız mı diyenlerde oluyor takılma benm bebeğim 2 yaşından sonra sacı coğlmaya uzamaya başladı Dalin kullanıyordm önceden ne zaman onu bıraktım oğlumun sacı uzamaya bşladı
yavrupotuncek sezkrkmz 9 aylık ve oğlan çocuğu gibi neredeyse kel hiçte takmıyorum elbet çıkacak hep öyle kalmiycak ya bazen gülüp oğlum diyorum dert etme bence
ahmethamza sezkrkmz bebeklerde kel doğanlar için hiç bisey onermiyolar. Benimkide kel 6 aylık oldu. İncecik tüy gibi arkası yastık yatak değen yerlerde daha az. On taraf da tel tel uzadı. Bende takılmıyorum illa ki uzar. Uzayınca da terledi etti diye derde düşerim.
mslesra sezkrkmz benim kızımında doğduğunda azdı saçları ben tatlı badem yağı kullandım haftada 1 kere ise yaradı simdi 1 yaşında uzadı saçları
Minel-inannesi sezkrkmz kizim icin ecowell ve viejo sirayla kullaniyorum. Seyreklik genetik, annemin sulalesine cekmis saclari yapcak bisi yok🤷
iki_prensesannesi sezkrkmz kız benimki 22 aylık saçı yok her gören diyor erkek mi küpe bile taktik yani 🤣