Arkadaşlar benim 9 ay 13 günlük bebeğim var ve emziriyorum ,istenmeyen bir gebeliklerde karşılaştım üç haftalık hamileyim nasıl olacak bilmiyorum,kızıma çok üzülüyorum bir kişiye verdiğim ilgiyle ikisine vereceğim ilgi farklı olacak,kızıma haksızlık oldu onun vicdan azabını yaşıyorum,emzirmeye devam etmeli miyim ,aranızda böyle bir durum yaşayan var mı ne yapmalıyım nasıl olacak