Kızlar ya yaşayan var mı bu durumu. Sabah uyandığımda çene altında bir şişlik vardı beze gibi. Dünden beri var. Şehir hast. gittim kan tahlili istediler kbb baktı. İlaçlı tomografi çekildi ama hiç yardımcı olmadılar açıklamadılar bile sonucu kızdım çıktım. Bikaç gün beklicem geçmezse özele gideceğim de aklıma hep olumsuz şeyler geliyor yaa🥺🥺