Bize didim yaklaşık 4 saat erken çıkıp sabah erken oldu akşam trenle gidip dönelim diye düşünüyoruz son tren ile. Nasıl olur acaba yorucu olur mu günübirlik hiç gitmedim öyle bir gezip dolaşıp akşam gelelim diye düşündüm çünkü eşimle işim var ertesi gün çalışıyorum önümüzdeki hafta sonu öyle düşünmüştüm sizce nasıl olur fikir almak istedim