Kızım bu yıl ikinci kez anaokuluna gidecek geçen sene iki tane kutu kullandım dönüşümlü ama çokta hoş değildi siz nasıl tercih ettiniz ve mesela ayran ve meyve suyu hazır istenmiyo onun için nasıl bişey alabilirim bilemedim çünkü çantaya sığmama ihtimali var mesela çok beğenerek sızdırmaz bardak aldım kutuyla sığmıyo.. Çanta da boyna asmalı mı daha iyi yoksa elde tutacağı model mi bilemedim çok fikre ihtiyacım vaaar😔