İlk meyve verdiyseniz yada ilk yeteri kadar sebze vermediyseniz kısa sürede meyveye geçtiyseniz bebe bisküvisi falan alışmıştır bence de biraz ara verin 1 hafta filan sonra yeniden yoğurt ile başlarsınız yine yemezse az bişey pekmez damlatın içine en azından tadı girsin