Umaysukusunannesi Bizimki bu aralar bir asabi ağlama krizleri sinir uykuya direnme uyumama enerji patlaması vs sizdede öylemi
alpinanneesi Umaysukusunannesi 18 aylık oldu bugün herşeyi heryeri karıştırıyor etrafında dönmeyi keşfetti onu yapıyor yemek yemiyor 😂 istemediği olunca aaaaaaa diye çığlık atıyor bide çok kelimesi yok 3-4 ancak uyku da gündüz uykusu azaldı geceleri de direniyor uyumamak için 11 de uyudu bugün
hayalperest2310 Umaysukusunannesi hiç konuşulmaya gelmiyor ergen gibi ağlayıp arkasını dönüp küsüp gidiyor 😂😂ammmaaa aşırı tatlı ya arkadan koşup sarılıp ısırıp keyfi yerine geliyor uykuyu hiç diretmiyorum artık Allah ne verdiyse illaki uyur 😂
sajjsn Umaysukusunannesi kızım da 20 aylık öyle sinirli ki kaç yere götürdüm belki sakinleşir diye benden kopmuyor ,annemde bile ağlama krizi geçiriyo,iştahsız kilo almıyor yemek istemiyor kaçıyo,çok şımartıyoruz acaba ondan mı kafayı yicm hiç durmuyr
Merveio14 Umaysukusunannesi 16 buçuk aylık, aşırı inatlaşmaya başladı İstediği olmayınca çılgınlar gibi ağlıyo Giyinmek ayrı soyunmak ayrı alt değiştirmek ayrı ağlamaklı Akşam çorabını çıkardığım için kıyameti kopardı mesela 😁
Umaysukusunannesi denizkiziumay benim kızın adıda umay aynı cidden bir çığlıklar uyku vakti bür enerji geliyor yatakta zıplıyor bağırarak direniyor uykuya
Sevvl Umaysukusunannesi 18 aylık olcaklar 10 gün sonra bakamıyorum, bas edemiyorum saçımı basımı yolmak istiyorum sinirden 2 sn ya 2 sn oturun ya yok ne dışarda ne evde bakılmıyor yanı en az 4 kişi lazımm peşlerine 2 2 başka türlü olcak iş değil benımkıler aglıcam suan çok doluyum
Umaysukusunannesi Sevvl üzülme onlar sinirimizi stresimizi hissediyorlar cidden kendini sakinleştir çok zor biliyorum ikiz sanırım ikiz annesi olmak daha zordur allaj sana sabır versin
esesturk Umaysukusunannesi huyu değişti valla gündüz tek uyku yapıyordu akşam 9:30 gibi uyuyordu şimdi gece durmadan uyanıp dönüyor 5 de uyanıyor 😀 sinir hastası etti beni iyice
1gulceninannesi Umaysukusunannesi enerji full sürekli asla şarj bitmiyor acayip yorgunum. Bir de gece uykuları tam düzene girdi rahat ettim dedim gene bozuldu saat başı kalkıp meme anneeeeğ diye ağlıyor. Ne zaman geçecek bu uykusuzluk bitirdi beni.