prensannesi07_ Akşam akşam kayınvalide krizim gelmişken merak ettim değişik lakaplar var mı acaba hemen değiştiricem😀
zeynepyusufaslan prensannesi07_ ismi+anne olarak kaydettim hiçte sevmem böyle seslenmeyi ama ne yazabilirdim bulamadım . o da beni Zeynep gelin olarak kaydetmiş zaten 😅😅😅
prensannesi07_ ankaraankara görsün😂 bende yalan yok arkadan iş yapcagıma açık açık yaparım akşam kagıda resim ciziyorduk hatta yılan çizmişsin dedi he bak annen dedim
prensannesi07_ zeynepyusufaslan ben 4 senedir evliyim 15 senedir de eşimle beraberim hiç anne demedim diyesimde gelmiyor cok zorladım kendimi ama içimden gelmiyor yapmacık olamıyorum
findiginannesi_ zeynepyusufaslan Bende kayınvalide diye kayıtlı bi tane annem var annem olamaz kaynana kaynanadır
Show_must_go_on prensannesi07_ Anam dışındaki herkes gibi ad soyad kayıtlı eşimde bilir rehberimi herkes öyle olduğu için takılmaz
yavrupandaannesi prensannesi07_ adı soy adı ama bana kalsa “Karayılan ya da karga diye kayıt ederdim “😂
yavrupandaannesi prensannesi07_ adı soy adı ama bana kalsa “Karayılan ya da karga diye kayıt ederdim “😂
prensannesi07_ aybarsmom34 senelerce benimde öyle kayıtlıydı biliyomusunuz hamilelegimde geçen sene değiştirdim kaynana yazdım öyle kaldı şimdide gözüme batıyo😂