asell13 bende seviyorum deldiren arkadaşlarimla konuştum deldirmekte karar verip 7 aylikken deldirdim şuan 9 ay 24 günlüguz ne bi yara ne bi sıkıntı ne cekistirme hic bişi olmadi her ay kac tane igne yapiolar ona ne kadar agliosa kulak deldirirkende o kadar ağlicak e biz ağlio die aşı yaptirmamazlik yapio muyuz hayır buda öyle bence ben eczaneden deldirince krem aldim önerdiler antibiyotikli cabuk iyileşip iltihap oluşmasin die zaten eczanede ilacli küpe takiolar iltihaplanmasin diye