Merhabalar sezaryen olalı 1 ay oldu ancak rahmim sanıyorum eski haline daha dönmediğinden hala hamile göbeğim duruyor. Normal mi sizce? Korse aldım ama kullanmakta tedirginim çünkü çok sıkıyor göbeği zarar verecek endişesi taşıyorum ama bir taraftan da eski fiziğime dönmek istiyorum korse kullanmadan döner mi eski haline acaba? Eski haline dönmesi için ne yapabilirim? Tavsiyelerinizi bekliyorum.