aliecem gece 11-1 arası emzik gibiyim. Emziriyorum uyukluyor, gazını çıkarıp yatağa bırakıyorum şak diye ayılıyor😂 akşam 5ten sonra da 3-4 saatte ancak ayılıyor. Uyandırana kadar akla karayı seçiyoruz, çözemedim bir türlü. Ya çok uzun uyanık kalıyor ya çok uzun uyuyor. Çocuk adam diye dalga geçiyoruz bebeyle 😂